My Bakery har fått ny logo!

My Bakery er nå en av Norges ledende leverandører av bake-off produkter og med nytt hovedkontor rett ved Gardermoen var tiden inne for å modernisere den grafiske profilen. Konsis fikk tillit, og nærmest frie tøyler, til å komme med endringsforslag.

Etter noen gode arbeidsmøter med Alexander Clausen, som er markedssjef i My Bakery, kom vi raskt frem til gode løsninger. De ansvarlige designerne Annika Hagen og Elin Kulterud Bali kan fortelle at det har vært en takknemlig oppgave å jobbe med en så engasjert og entusiastisk markedssjef. Med ny logo og et generelt oppdatert utseende starter nå jobben med å skifte ut skilter, oppgradere markedsmateriell og etterhvert nye hjemmesider.

Vår fotograf Per Kristian Lie Løwe er allerede i gang med å ta nye bilder til den splitter nye produktkatalogen som ferdigstilles i disse dager. I tillegg har vi fått oppdraget med å produsere skilter, dekor til lokalene og generelle trykksaker – alt produsert i eget hus!

Byråleder Thomas Langseth kan stolt konstatere at designteamet i Konsis utfyller hverandre på en meget positiv måte, noe som gjør oss svært konkurransedyktig både på kvalitet og pris. Vi har de siste årene utviklet mange nye logoer samt hele profilprogram for kundene våre, og frem mot sommeren kan vi presentere flere spennende merkevarer i flunkende ny drakt.

Ryddig og effektivt
Du trenger ikke nødvendigvis å lage ny logo for å fremstå oppdatert og moderne, en enkel ryddejobb kan være nok. Veldig ofte anbefaler vi våre kunder å ta en gjennomgang av alt markedsmateriell slik at unødvendige elementer kan fjernes og at regelverket for bruk av designelementer, fonter osv forenkles slik at guidelines er med på å inspirere til god kommunikasjon, og ikke begrense alt for mye. Bare ved å endre bildestil og farger fremstår en bedrift mer moderne. Med enkle grep kan kommunikasjonsarbeidet bli mer effektivt!

Ta gjerne kontakt med oss så finner vi en løsning som passer din bedrift og ditt budsjett.