Verdimat
VERDiMAT er en grossist som har som mål å bidra til mindre matsvinn gjennom samarbeid med produsent, grossist og kunde. I dag kaster produsenter og grossister ca 70 000 tonn fullgode varer som burde vært konsumert av mennesker. Dette er et bransjeproblem, men ikke minst et samfunnsproblem.
Konsis leverte:
Nettside
Konsis utvikler navn
Konsis fikk være med helt fra starten. Hva skulle selskapet hete, og hvordan skulle de fremstå i markedet? En spennende utfordring og et godt formål syntes vi. Teamet i Konsis tok oppgaven med stor entusiasme.
Videre arbeid med digital markedsføring
Vår jobb stopper ikke der. Digitalteamet i Konsis gjør løpende oppdateringer og optimalisering for å gjøre nettsiden mer tydelig og tilgjengelig. Kampanjer planlegges og iverksettes for å øke antall besøkende, men ikke minst sikre relevant trafikk til verdimat.no.
Rett på grafisk profil
Selskapets verdier og navn falt raskt i smak hos gründer Lars-Kristian Leiro, så her var det bare å svinge seg rund for å få på plass logo og grafisk profil. Med utgangspunkt i en godt forankret kommunikasjonsstrategi ble alt fra nettside, skilter og markedsmateriell utviklet. Alt var klart til den store lanseringen!








