VERDiMAT er en grossist som har som mål å bidra til mindre matsvinn gjennom samarbeid med produsent, grossist og kunde. I dag kaster produsenter og grossister ca 70 000 tonn fullgode varer som burde vært konsumert av mennesker. Dette er et bransjeproblem, men ikke minst et samfunnsproblem.

Konsis utvikler navn

Konsis fikk være med helt fra starten. Hva skulle selskapet hete, og hvordan skulle de fremstå i markedet? En spennende utfordring og et godt formål syntes vi. Teamet i Konsis tok oppgaven med stor entusiasme.

Rett på grafisk profil

Selskapets verdier og navn falt raskt i smak hos gründer Lars-Kristian Leiro, så her var det bare å svinge seg rund for å få på plass logo og grafisk profil. Med utgangspunkt i en godt forankret kommunikasjonsstrategi ble alt fra nettside, skilter og markedsmateriell utviklet. Alt var klart til den store lanseringen!

Videre arbeid med digital markedsføring

Vår jobb stopper ikke der. Digitalteamet i Konsis gjør løpende oppdateringer og optimalisering for å gjøre nettsiden mer tydelig og tilgjengelig. Kampanjer planlegges og iverksettes for å øke antall besøkende, men ikke minst sikre relevant trafikk til verdimat.no.