Gi liv til årsrapporten!
Presenter bedriftens økonomiske situasjon og utvikling i en form som er tidsriktig, lett tilgjengelig og brukervennlig.
Ønsker du en spennende og innholdsrik årsrapport som faktisk blir verdsatt, ivaretatt og lest? Vi i Konsis skaper rapporter du kan være stolt av.
Gjør det enkelt
En årsrapport består av mye tall, grafer og, for mange, tungt innhold. At årsrapporten blir lang kan det også være vanskelig å unngå. Det er mye informasjon som skal fremlegges – men det betyr ikke at det trenger å bli kjedelig. Det finnes heldigvis måter å fremstille rapporter mer smakfullt på. Ved å digitalisere høydepunktene og fremheve disse gjør du det enkelt og tilgjengelig for målgruppen din.
Det skal ikke så mye til for å friske opp årsrapporten og skape noe bedriften kan være stolt av – dersom man vet hvordan man gjør det. Og der er vi skikkelig gode!
Våre designere har lang erfaring med å gjøre årsrapporter både tiltalende og interessante, både på trykk og digitalt.
Ta kontakt for en helt uforpliktende og hyggelig prat.
Vi trykker årsrapporten for deg
Som følge av modernisering i den digitale tidsalderen er det flere som velger å ikke lenger trykke årsrapporten. De gjør den heller tilgjengelig som nedlastbart materiale på hjemmesiden. Dette kan virke som en enkel løsning, men du frarøves mange kommunikasjonsmuligheter.
En fysisk rapport er enklere å ta med og gi bort til aktuelle parter. Den kan nesten fungere som et slags visittkort. I Konsis finnes det nærmest uendelige valg av papirer, ferdiggjøringer og effekter som kan bidra til å hev budskapet du skal formidle. Med en av bransjens største maskinparker i eget hus finner vi løsninger som garantert vil imponere mottaker av din fysiske årsrapport.
Når det er sagt trenger ikke det ene nødvendigvis å utelukke det andre. En forseggjort trykksak kan ha en positivt overraskende og imponerende effekt, mens den digitale versjonen kun er et tastetrykk unna.
Her er et knippe utvalg av rapporter vi har designet.
Ting å huske på og som vi kan hjelpe deg med:
- Hvem ønsker du å nå?
- Hva ønsker dere å fortelle?
- Hvordan skal det formidles?
- Bilder, illustrasjoner og grafer – hva bør med i rapporten?
- Skal den bygges på en profilmanual, eller ønsker man et stand alone produkt som har et mer kreativt uttrykk?
- Ønsker man at den trykkes, skal den være i digital pdf eller som en egen nettside? Mulighetene er mange.
- Når må den være klar?